
Primera sessi贸 del cicle "Hem begut oli" sobre transici贸 ecosocial, centrada en el tema de l'energia.
El cicle "Hem begut oli" 茅s un espai de trobada per generar pensament cr铆tic i coneixement col路lectiu sobre la transici贸 ecosocial a Terrassa. La primera sessi贸, que es va dur a terme el dissabte 15 de mar莽 de 2025, es va centrar en l'energia, amb una xerrada titulada "M茅s enll脿 de les plaques fotovoltaiques" a c脿rrec de Manel Rivero, formador en efici猫ncia energ猫tica i coordinador d'Intiam Ruai, i membres de la comunitat energ猫tica local La Llan莽adora. El cicle, organitzat per Barris Futurs, Comunalitat urbana de Terrassa i el Vapor de Prodis, inclou xerrades i debats amb experts, i espais de di脿leg per compartir experi猫ncies i propostes. Les properes xerrades tractaran temes com habitatge, sobirania aliment脿ria, aigua i salut.
Cada semana elegimos 馃弳 los 5 mejores 馃弳 planes de Terrassa y te los enviamos. Solo un email semanal, sin spam.
Al enviar tu correo, aceptas nuestra Pol铆tica de Privacidad
Cada semana elegimos 馃弳 los 5 mejores 馃弳 planes de Terrassa y te los enviamos. Solo un email semanal, sin spam.
Al enviar tu correo, aceptas nuestra Pol铆tica de Privacidad