
Xerrada inaugural i exposició sobre la revista feminista catalana 'Feminal' (1907).
L'exposició "Els Feminismes de la Feminal" ofereix una mirada a la lluita i la veu de les dones a través de la històrica revista 'Feminal', la primera revista feminista de Catalunya, publicada el 1907. La xerrada inaugural comptarà amb la presència de Lluïsa Melgares, regidora de Polítiques de Gènere de l'Ajuntament de Terrassa. 'Feminal' va ser clau en la difusió de l'ideari feminista i en la renovació de l'imaginari de les dones del seu temps, trencant estereotips i reivindicant el paper de la dona en la societat. L'exposició romandrà oberta del 20 al 27 de març.
Cada semana elegimos 🏆 los 5 mejores 🏆 planes de Terrassa y te los enviamos. Solo un email semanal, sin spam.
Al enviar tu correo, aceptas nuestra Política de Privacidad
Fecha
19 de marzo – 27 de marzo
19:30
Ubicación
Centre Cívic Avel·lí Estrenjer
Cada semana elegimos 🏆 los 5 mejores 🏆 planes de Terrassa y te los enviamos. Solo un email semanal, sin spam.
Al enviar tu correo, aceptas nuestra Política de Privacidad